Thursday 5 January 2012

Mała zmiana :)

Postanowiłam zmienić koncepcję mojego bloga. Biorę się pilnie za systematyczne blogowanie w języku polskim :) Na początek kilka słów o mnie. Jestem mamą dwójki cudownych rozrabiaków Alanka i Roxanki. Moja przygoda z kartkami zaczęła się całkiem przypadkowo. Szperając w necie natrafiłam na przepiękne kartki quillingowe. A że moja kuzynka brała ślub to postanowiłam sama coś wyczarować z tej okazji.

Oto ona(przepraszam za słabą jakość zdjęć ale robione telefonem, przy fatalnej pogodzie :) )




A ponieważ z racji choroby mojej córeczki siedzę w domu i mam mnóstwo wolnego czasu postanowiłam zająć się tym na dłuższą metę.
Tak więc jeśli jest ktoś chętny do oglądania tego co udało mi się stworzyć zapraszam do odwiedzania mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim kolorowych snów :)

No comments:

Post a Comment